Prev
Next

LUSC1

/

LUSC2

/

LUSC3

/

LUSC4

/

LUSC5

/

LUSC6

/

LUSC7

/

LUSC8

/

TITLE

LightUp The Quality Catalog

CASE

ライトアップショッピングクラブのフラッグシップカタログ「LightUp」の創刊30周年記念号。上質で価値ある世界の名品に出逢える場として、服飾品から特選雑貨にいたるまで、大人の審美眼にかなう高いクオリティを目指し、全184ページにわたる構成から撮影まで入念に企画・制作したカタログです。
巻頭特集では30周年を記念した希少性のある名品をご紹介し、商品づくりにこめられた作り手の想いを読み解きながら、その背景に暮らしをイメージする愉しみが満載されています。
いまだ多くのロイヤルカスタマーに支持されているカタログ「LightUp」。創刊から携わってきたプレミアムカタログの企画・制作のノウハウは、フロンテッジのスペシャリティでもあります。

CASE

The 30th anniversary edition of “LightUp,” the flagship catalog of LightUp Shopping Club, featured 184 pages – scrupulously planned and produced from composition to photographs to encapsulate the client’s philosophy of presenting only the highest quality products designed to appeal to mature tastes, with distinctive global brands chosen for both quality and value ranging from fashion to carefully selected accessories.
A special opening feature introduced items created specially to commemorate the 30th anniversary, illustrated against a background of the sophisticated lifestyles they were designed to enhance, illuminated by discussions of the thoughts and hopes of their makers.
This premium catalog has retained a large and loyal following ever since its first issue, thanks in part, we hope, to the planning and production knowhow that has become a specialty of Frontage.

CREDIT

CD:角 岳泰
AD:小川 真由美
AE:椎葉 聡 / 竹内 貴志 / 山口 佳代

CREDIT

CD:Takeyasu Sumi
AD:Mayumi Ogawa
AE:Satoru Shiiba / Takashi Takeuchi /
Kayo Yamaguchi

CLIENT

LightUp Shopping Club Inc.

YEAR

2013

TAG

GRAPHIC , OTHER

WORK

View All WORK

株式会社LIXIL

LIXIL 快適暮らし体験 住まいStudio

lixil_thumb

信濃毎日新聞社

家族のはなし2017

170921_shinano_thumb

DAIWABO INFORMATION SYSTEM CO.,LTD

Cisco Start シリーズ プロモーションサイト

01s

Back To Top